zondag 27 mei 2012

vandaag,1e pinksterdag 2012
echt prachtig weer voor de burgman
ik ga vandaag naar dishoek bij vlissingen in zeeland
dat is genieten met zulk prachtig rijweer
ik besluit in mijn "bloeske "te rijden  met opgerolde  mouwen dus niet over de snelweg,maar rustig over de oude zeeuwse weg.
ja,ja, ik weet het , het is verstandiger  te rijden met de juiste motorkleding ,maar met dit weer wil ik het pure motorrijden nog eens proeven;zo begon ik 60 jaar geleden , zelfs een helm was toen niet verplicht.
morgen, 2e pinksterdag, ga ik bij motoport in rotterdam de juiste kleding kopen.
daar is een ruime sortering met goed advies ; gewoon een fijne motorzaak en kees zorgt altijd voor een goede bak koffie, en morgen is ook dit fantastische weer als vandaag beloofd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten